Ksmn Oğlum dört aylık önceden günde 5 6 tane bez değişirdik bir haftadır üç bezi zor değişiyoruz sabah 9 da takıyorum 4de anca değişiyoruz tam dolmuyo bile tuvaletini en az üç kez yaparken bir kez zor yapıyo gece yatmadan mamada veriyorum doymuyo mu acaba artırsam mı
tubist Ksmn 4e kadar tutmayin yine de o bezden tahris olur bebek. adetliyken bile düşünsenize ped nasil kasinti yapiyor.
BaraninAnnesi Ksmn siz 3,4 saate bir değiştirmelisiniz tam dolmasını beklemeyin. Küçük tuvaletini yapmışsa tahriş eder. Gunde 4,5 bezde normal. Büyük tuvaletini mi bir kez zor yapıyor? Ne kadar mama veriyorsunuz emziriyir musunuz?
Kaansmommy Ksmn bence mama az geliyo bizdede öyle oldu sonra ek gıdaya geçtik tekrar ilk zamanlardaki gibi bez miktarı arttı
Eslem-Ecem10 Ksmn bez sayisi bizimde az ama ben cok bekletmiyorum tahris olur diye bwzler hep yarim yarim doktir gelisimide iyi dedi kilosuda iyi bence beze takilamyin sadece beni emiyor 2 ay 12 gunluk kaka da haftada 1 kez yapiyor
Ksmn BaraninAnnesi aynen büyük tuvaletini bir sefer yapıyo akşam önce emziriyorum sonra 150 ml mama veriyorum.beş kez bez değişiyosa sütünüz yeterli deniliyor genelde yetmiyor gibi geliyo bana
BaraninAnnesi Ksmn sizinki ne kadarlıkti? mama içen çocuklar gunde 1 kez yaparlar yada 2 gunde bir. Sütun yetip yetmediği bez sayısına bağlı degil bence. Ben gunde 6 kere değiştiririm siz 3 kere. Ben 6 kere değiştiriyorum diye benim sütüm yetiyor çocuğum doyuyor sizinki doymuyor mu? Bence bu kadar takılmayın doymasa zaten ağlar yatamaz huysuz olur Onuda zaten siz anlarsınız. Dert etmeyin yanı
Bal-Kaymak Ksmn bende hep okuyunca 5 kere dolu dolu bez diye hep öyle takip ettim. Ama sonra bez değiştirdik. O zaman anladım ki 5 kere dolu bez hikayesi saçmalık bana göre tabi. Mesela sleppy kullanıyorduk o 3 saatte sokuyorsa şuan Prima kullanıyoruz bu 4-5 saatte doluyor. Bezin emiciliğine göre değişiyor bence. Sleppy de hemen şişiyordu bez badileri kasılıyordu Prima hemen şişmiyor daha yumuşak duruyor. Ama doyup doymama meselesi insanın kafasını çok kurcalıyor…
Yagmursonrasitoprakkokusu Ksmn bence çişli bez sayısı baz alınmamalı. Tamam, doktorlar öyle diyor ama bende de sizin dediğiniz gibi dolu dolu olmuyor hiç bezleri ama kilo alımı çok şükür gayet iyi. Demek ki doyuyor diye düşünüyorum
Ksmn BaraninAnnesi çok huysuzlugu yok iki saate bir uyuyoda sadece geceleri sık uyanmaya başladı benimde kafam çok karıştı
Ksmn Bal-Kaymak aynen araştırınca hep kalıplaşmış şeyler var kıyaslayınca şüpheye düşürüyo yetememe korkusu sarıyo
Bal-Kaymak Ksmn evet yani kafam karıştı artık valla. Kilo alımına göre bakıyorum napayım artık ortalama kiloda zaten yetiyordur herhalde yedikleri
Yagmursonrasitoprakkokusu Ksmn o atak döneminden olabilir. Bizimki de öyle oldu çünkü, 4 aylık olduk. Kilo alımı iyiyse içinizi ferah tutun
yademila-48 Ksmn nasıl yani 3 saatten fazla bezi kalıyor ve değiştirmiyor musunuz yazık çocuğunuza benim kızım da 3 ay 7 günlük eskisi kadar sık çiş ve kaka yapmıyor ama yinede 3 saati geçirmiyorum değiştirmek için her emzirmeden önce mutlaka alıyorum altını ve bazen bakıyırun en gazla 4 saat tutuyorum gece uyuyır olsa bile ben altını değiştiriyorum çok öyle tertemiz hiçbirşey yapmamış bezlerini attım yine de çöpe ayrıca artık büyüdükleri için azalıyor bu durum aç olsa bunu size gösterir