Berrrrrooooo Kızlar merhaba bnm kzım 5.5 aylık fakat 1 haftadr çok iştahsz 10 saat aç dursa duruo dktorada götrdm herşyi temiz dktor da bişe demedi çıldrcm bide aürekli ishal bzim gibi olan var mı acaba diş olblr mi
Bimelekannesi Berrrrrooooo elbette diş olabilir sadece ishaline dikkat edin bebeklerde biraz tehlikeli olabilir eğer ishali uzun sürerse bir çözüm arayabilirsiniz
busra_skmz Berrrrrooooo olabilir canım. Benim ki 7 aylık oldu alttan 2 tane dişi çıktı ve diş döneminde meme bile emmedi
Berrrrrooooo Bimelekannesi anladm günde kaç tane tehlike acaba 4 kez falan yapıyor bilmedgm için soruorm😥
Meva2403 Berrrrrooooo 5 üstü 👍 diş çıkarıyordur. Dönem dönem olur böyle. Düzelir merak etmeyin. Biraz sabır edin umarım herşey yoluna girer.siz memeyi teklif edin. İstemiyorsa ısrarcı olmayın. 🙈
busra_skmz Berrrrrooooo maalesef benim de korkum vardı. Hemşireyi arayıp sormuştum siştwn sonra düzelecek moralini bozma yemiyorsa zorlama demişti ama bizimkinin dişti yani. Damaklarında şişlik veya beyazlama var mı
Bimelekannesi Berrrrrooooo hmm bol bol emzir ve bie doktora görünün istersenşz ishal dediğim gibi bebeklerde azcık sıkıntılı yine de gönlünğ ferah tut diştir yüksek ihtimalle ama
Kbraesmags ishalde eczanede satılan reflu diye bi ilaç var mamasına suyuna katın yarısını içirin rahatlar hemen bide iştahsızlık icin nutrigen diye sürüp var ben kullanıyorum bir ayda 2 kilo aldirdi balik yagi kullanın biz 6 aylıkken baslamistik
Berrrrrooooo Meva2403 yok meme reddi yaşadk bz çok uğraştm çok araştrdm mamayla beslenio almıo nbcgmı bilemdm
Meva2403 Berrrrrooooo memeyi vermeyi denemelisin bence belki onu begenir ☺️ Kokunu alır tadı hosuna gider belli mi olur bir bakarsın memeden ayrılmayan bir bebiş olur ☺️
Bimelekannesi Berrrrrooooo sakin ol endişe etme diş etlerinde şişen böyle yolda gibi görünen dişi var mı sabırlı ol bol bol emzirmeyi teklif et az az da olsa beslensin geçer yakın zamanda da inşAllah kendin de patatez muz gibi beslinler tüket ona geçer sütünden inşallah ishaline iyi gelir
Meva2403 Berrrrrooooo instagramda annesütüdoktoru var ona yazmalısın bence baya yardımcı oluyor emme konusunda cokta güzel bilgiler var sayfasında. Evlatlık alan annenin gögsünden emzirdigi icin süt geldigini okudugum anda bende cok direttim kızımı sadece memeye alıştırdım ☺️