Devrinkadini Durukusunannesii hayır kalkıyordu zaten geceleri hiç düzgün uyumuyordu ayrıca benim bebeğim çok zayıf doğdu sarılık olma ihtimali yüksek bı bebekti üstelik yani ilk zamanlarda evet zorla uyandirdigim da oldu
Devrinkadini Yavrusununannesiii bebeğim 3.ay atağına girdi zaten azdı emmeyi reddetmeye başladı bu atakla beraber her pozisyonda denedim emzirmeyi ama çığlık çığlığa kaldı hiç emmek istemedi sütüm azdı zaten emmeyi bırakınca biraz sagdim urperdikce oda gitti