kızlar merhaba bebeğim akşam 7 den sonra hep meme de kalmak istiyor.Çektiğim an ağlıyor.Saat 11 den sonra zorla uyutuyorum 3 saat aralıklarla uyuyor dalmada problem yaşıyoruz.Göğüslerim yumuşayınca meme de kalıyor.Her aksam aynı saatlerde başlıyor 7 den 12 ye kadar bazen aç olabılır mi akşamları mama takviyesı yapmam gerekıyor mu.Yardımcı olurmusunuz