Yorguun Merhabalar acaba hangi hastaneye gidiyorsunuz ve hastane de doğum ücreti ne kadar bilgisi olan varmı ve bebek dogduk tannsonra 28 gün aynı hastanede ücretsiz muayne olma hakkı vardır demi
Arasannesi Yorguun ama etiketleri ilgili konularla eşleştirmeliyizki,ihtiyaç dahilinde etikete girip bakıyor annelerimiz.dilerseniz yorum yaparak üstte tutabilirsiniz postunuzu