Merhaba arkadaşlar 4bucuk aylık oğlum var. Babamız grip olmustu temas kurmadık ayrı odalarda yattık hala da ayrı yatmaya devam diyoruz. Ama malesef 2gun öncede beni buldu oğluma geçmesin diye dua ettim bu sabah itibariyle genizinde hırıltı başladı içerlerinde yok çok şükür hastaneye gitmeden evde bitkisel yollarla ne uygulayabiliriz fikir verir misiniz? Serum fizyolojik damlattım burnuna aspiratörü ile çektirdim ama bisey gelmedi hapşırınca da bisey çıkmadı nasıl attiricam balgamını, emmektede zorlanıyor nefes alamadığı icin