EbruKarateke aşırı derecede huzursz kaşıyorum rahatlıyo bırakınca deli gibi ağlıyo çok zorlanmaya başladım bende napıcağımı şaşırdım hiç öyle ağlayan bi bebek olmadı benim oğlum hep keyifli güler yüzlü bu zamana kadar gaz sancısı nedir onu bile bilmem yaşamadım yani öyle sorunlar çok şükür Allahıma 4 aydır ilk defa onu böyle huzursuz görüyorum buda beni çok zorluyo🤷🏼♀️ Bizimkide öyle nokta gibi üstelik şiş