Kızlar 11 gün olcak dolu dolu hu akşam sezeryan olalı. Gündüz iyiyim iş bile yapıyorum oturup kalkıyorum rahat rahat. Ama o yataga yattıktan bi saat sonra yanmaya uyanıyorum allahim sabaha Kdar yanıyor dikişin sol ucu. Ne yapsam geçmiyor. Şimdi kalktım kalkarken bi ton azap zaten bi süre oturdum anca öyle geçti. Dahada yatmam tövbe. Bu normalmi böyle ya