Kızlar ben ben Doğum yapalı 3.gün bu gün Bebek emiyor sorun yok sütüm az olsa da var ama Bebek emerken ve emdikten sonra göğüs uçlarım çok acıyor bir taraftan galiba yara olacak gibi .göğüs ucu kremi sürmek de istemiyorum Bebek için zararlı diye .nerede hata yapıyorum bebek emzirmede mi acaba tam ağzına alamıyor diye biraz daha uğraşıyorum ama emerken gerçekten acıtıyor .sezeryandan dolayı da tam bebeği tutamıyorum duruş bozukluğundan mı acaba ?