Alyna bende 4 aylıktan beri yanımda yatıyorum 6 aylıkken emeklemeye başladı ve gece uyanınca emekliyordu 3 kez kafa üstü düştü ders oldu bana 7.5 aylıktan beri beşiğinde yatırıyorum sabırla alıştırdım çünkü düşecek diye ödüm kopuyor. Yanında pış pış uytuyorum sonra hoop beşiğe. Kendimden mahrum bırakmıyorum gece beni isterse gene alıyorum yanıma ama uyuyunca yine beşiğe düşecek diye aklım çıkıyor çünkü ben böyle alıştırdım canım. Darısı başına şu an 9 aylık her yerim tutuluyordu bebeyle yatarken böyle çok iyi