Kızlar merhaba, kızım 5 aylık olmak üzere. Doktor tavsiyesiyle bu ay mamaya başlayacağız ama öncesinde yaşadığımız meme reddinden dolayı eşimle mamaya nasıl başlayacağımızdan emin değiliz. Biberon kullanmayacağız, biberona alternatif olarak mamayla nasıl besliyorsunuz? Kaç saatte bir ne kadar mama veriyorsunuz? Hangi mamayı kullanıyorsunuz? Mamanın tadından sonra tekrar meme reddi yaşarsam diye korkuyorum. Böyle bir durum yaşadınız mı?