Yelizemirvolkan bebeginin atesi normal neden calpol veriyorsun bosuna canim ateslenmemis maşallah bosu bosuna bebeklerinizin bünyesine simdiden ilac yuklemeyin o aşıdaki mikropla savasmayi öğrensin sonra hasta oldugunda kullanmasi gereken ilaclar yararli olmaz bana asiya gitmeden ver demislerdi neden vereyim ki sonra vücudu mikrobu tanımıcak hemsiremizde gece yatarken ver sadece demisti ama atesi yukselmedi cok sukur bende vermedim bi sıkıntı yasamadik sende ateslenmeden verme derim ama yinede sen bilirsin tabiki 😉