Xyz1234 Benim bebeğimde 4.5 aylık şuan.Diğer aylar 1 kiloya yakın kilo alırken 4. Ay 200 gram alabilmiş sadece.Doktoru takip edelim 15 gün, 15 gün sonra tekrar gel dedi bakalım.Ama ben aç kaldığını düşünmüyorum sütüm yetecek kadar var yani sağım yapmayı falan denedim, baya çıkıyor.Pazartesi kontrolümüz var bakalım.4. Ay demek hep böyle, bence sizde doymuyor diye düşünmeyin, doymasa ağlar zırlar belli eder bir sekilde