Bebeğim 7 aylık olmak üzere akşam 19.00-19.30 gibi mamasını içip uyuyor sonra bir de 23.00 ve 03.00 da uyku öğünü veriyorum. Artık 3tekini kesebileceğimizi söyledi uyku danışmanı (kilo problemi yok) ama uzun süre acıkır diye korkuyorum oyüzden 19daki biberon yerine doyurucu bir mama versem 23.00daki biberonu da 24.00a kaydırsam mı? Var mı uyutmadan önce mama vereniniz