GozdemHilal emin ol benim annem de aynısını yaptı ve benim lohusalığımı mahvetti. Sürekli çocugu uzatıyor, e hadi emzir, aç bu emsin. Sürekli ama. Ya bi bebek sürekli emmek için ağlamaz ki. Emzirdikçe gazı oluyor, sonra yine ağlıyor e yine emzir. Kilo alımı yavaşladı, doktora götürdük, doktor ne dese beğenirsin. Çok emzirdiğin için verimli ememiyor. İyice ağlayana kadar vermeyeceksin. Annem yüzünden saat başı emzirmeye alıştığım bebek meğerse 4 saat bile emmeden durabiliyormuş. Bunu duyduktan sonra annemi bir daha bebek konusunda hiç dikkate almadım. Bir daha bebeğim olursa uzun süreli yanımda istemiyorum. Kendi içgüdülerimle daha güzel bakarmışım onu fark ettim.