Merhaba arkadaşlar bebeğim 1.5 Aylık sağ göğsü almak istemiyordu baştan beri ama yinede zar zor emdiriyordum son zamanlarda bende sagiyirdum fakat süt git gide azaldı zaten o göğüste süt azdı şimdi sagdigim da bir iki Damla geliyor tehrar nasıl çoğaltabiliriz bebeği nasıl alistiririm o göğse