Kızlar merhaba bebeğimin gazını çıkartıyorum beslenmeden sonra gaz ilacı kullanıyoruz ama her gece saat 5.30 6 da başlıyor ıkınmaya biogaia da kullanıyoruz günlük olarak tuvaletini de yapıyor gaz masajını her alt açmada yapıyorum varmı çözüm bulan her gece saat 6 olmasın diye dua eder hale geldim 37 günlük bu arada