Ruziray
Kızlar iyi akşamlar.. doğumdan bir süre sonra hırıltımız başladı.. 1 aylikkende bronşit oldu oğlum.. bronşiti atlattık ama hırıltı hala devam ediyor kimi zaman uykularıni boluyor.. şuan 2 aylık 1 haftaligiz. . Neyden oldugunu bilen var mı başınıza geldiyse ne zaman geçiyor bu hırıltı acaba 😑