Kızım doğdu doğalı memede uyuyan bir bebekti. 7.ayından sonra işler çığrından çıkınca uyku eğitimi vermeye başladım ve daha yeni etkili olmaya başladı yani daha yeni 15-20 gündür kendi kendine uyuyor ama yinede gece kesintisiz uykumuz yok. Uyanınca yine meme istiyor. Aç değil mama veriyorum istemiyor zaten su veriyorum kabul etmiyor eğer o beşikten almazda meme vermezsem uykusu daha çok dağılıp sabaha kadar oturup feryat figan ağlıyor. Nerede yanlış yapıyorum acaba öyle yorgunum ki artık son 5 günde geceleri sadece 2 saat kadar uyuyabiliyorum bu durumu nasıl çözebilirim