Aras-1881 canimm sana onerim
1.reflu yatagi kesinlikle👍🏻
2.emzirme surene dikkat et ( belki cocuga fazla geliyor olabilir)
3.emzirme suresince her 5 dk da bir yada mama veriyorsan her 30cc de bir gazini cikarmayi dene.
4.emzirdikten sonra gazi ciksin cikmasin 15 dk dik pozisyonda tut daha sonra emzik kullaniyorsan emzigini ver ve yatir
*benimde 3,5 aylik ikizlerim
var biz bu sekilde yapiyorduk cok sukur hic oyle kusmalarimiz olmadi istisnalar haric 😌