Doğum yapalı 4gün oluyor doğumda ıkınmakta çok zorlanmıştım ve çok yıprandım vücut olarak eve geldim yemek yiyecek kadar bile oturamıyorum ben dikişlerden oturamadığımı zannediyordum bugün dikişlerime bir bakayım dedim afedersiniz anüs deliği tamamen dışarı çıkmış ve şiş bir şekilde o yüzden oturamıyormuşum meğer bu durumu yaşayan var mı nasıl geçti ne kadar sürdü tedavisi nedir