Kızlar tadimlara başladık doktorumuzun önerisiyle 10 gündür veriyorum 1 kaşık 2 kaşık 3 kaşık şeklinde.doktorumuz 5. Ayın sonunda baslayabilirsin dedi, çorba yap ver yumurtanın sarısını ve en son çorbaların içine kıyma koymaya başla dedi.Siz bebeğinize neler yaptınız tarifler ve kaç öğün verdiğinizi yazar mısınız