Arkadaşlar bebeğim 4 ay 20 günlük ailelerimiz örümceğe bindirmek istiyorlar fakat ben yürüme arkadaşına daha yakın gibiyim ilerleyen zamanlarda. Örümcek kullananlar var mı aranızda ve kaç aylıkken başladınız? Olumsuz bir etkisini gördünüz mü ? Rahatlık açısından örümcek diyorlar fakat bilemedim 🤷♀️