Seda_gul bebeklerde mantar türü de olabiliyor beyazlamasına sebep olan. nemli kaldıysa hemen ürer, cok basit kremi var gecer. şayet doktora götürürseniz ( dermatolog) büyüteç ile bakıp anlayabilir, sıkmayın canınızı. vitiligo içinse otoimmün bir hastalık organik beslenme gluten süt ve süt ürünleri ve tüm paketli gıdaların hayatınızdan cıkarmanız gerekli. vitiligo oldugunu sanmıyorum. mutlaka gidin