416767 canım öncellikle linçlenecej birşey değil bu , her kadının başına gelmiş birşey . Doktorlarda her 10 kadından 8inde akıntı vardır diyor türleri değişkenlik gösterir tabii . Bendede doğumdan sonra çoğaldı geçtiğimi ay bi cesaret gittim doktor 7 günlük antibiyotik ve fitil verdi eskiye nazaran rahatsız edici boyutta değil şuan . Muane olmak istemiyorsan belirt mecburi değil ilaç ile geçmezse muane yaptırılır