Merhaba anneler, mastit olurmuyum diye diye kendimi mastit yaptım sağ göğüs sağ tarafta sertlik var ama sütüm geliyor şükür. Bebeğim emiyor ama tam boşaltım yapamamış demek ki önerinize ihtiyacım var 1 aylık bebeğim var sütü hangi pompayla kaç dk sağmak gerekiyor ? ebe pompa kiralamamı söyledi hangisi iyidir sizce ? Aventi kullandım 2 damla ya aktı ya akmadı bebeğin emdiği gibi olmuyor memnun kalmadım hastane tipi kullanmam gerekiyormuş başına gelen veya önerisi olan var mı bu arada largopen adında bir antibiyotik kullanıyorum kullanan varsa yardımcı olursa sevinirm❤️