Benimde üç aylık bebeğim bende uyandırmıyordum lakin kötü bir süprizle karşılaştım mastit 🤦🏼♀️ Dehşet bir ağrı dehşet bir ateş dehşet bir sıtma üşenmeyin mutlaka saatinizi kurup gece bir kez uyanıp sütünüzü verin hem sütünüz erken kesilmez hem mastit olmazsınız