Benim bebeğim 5 ay 5 günlük, hemşire şimdiden tattır yoğurtla başla falan dedi ama benim bebeğim ağzına anne sütünden baska hiç birşeyi almıyor. D vitamini,kan ilacını bile zor iciyorum. Yoğurt deneyim dedim onuda direk itiyor yüzünü büzüstürüp. Daha doğrusu ne verirsem aynısını yapıyor. Acaba ilk ek gıdaya geçerken hep böyle mi oluyor anlamadim. Sadece anne sütü ile besleniyor kilosu da iyi ama şimdiden ver deyince bende denemek istedim. Ek gıdayı kabul etmeyeceğinden korkuyorum.🥺