Hanımlar herkese hayırlı geceler🙂
oğlum 8 aylık olacak 16sında Allah nasip ederse🙏🏽
konuya geliyorum şimdi doğduğu zaman sepet beşikler var onda uyudu sonra eltimde hamak varmış onu aldık tavsiye üzerine kullandık başlarda şimdi ara ara kullanıyoruz. Oğlum hamakta uzun süre uyuyor yani geceleri 3-4 saat ama beşikte geceleri 2-3 saat arayla hep uyanıyor. Ben de artık büyümeye başladığı için hamağı unutturmak istiyorum haliyle. Acaba nasıl bi yol izleyebilirim bu durumu yaşayan var mı? Varsa neler yaptınız