Mom078 Merhaba. Çok geçmiş olsun. Mastit çok zor maalesef. Öncelikle bol su iç her emzirmeden sonra suyu ihmal etme. Sıcak kompleks yap oraya. Benim kızım 17 aylık ve ben 3 kere mastit oldum. İlk olduğumda baya ağır bir şekilde atlattım. Allah düşmanımın başına vermesin. Klamoks diye bir antibiyotik var onun sayesinde mastit geçti. Tabi sana iç demiyorum ama bir doktora git mutlaka doktor sana zaten mutlaka antibiyotik yazacak. Çünkü başka türlü hemen geçmez. Halsizlik,ağrı,ateş sıtma bunlar hep mastit enfeksiyonu yüzünden maalesef. Çözümü de antibiyotik. Doktora git bence hiç vakit kaybetme. Emzirdiğini söyle zaten ona göre yazar ilacı. Sıcak duşa gir masaj yap emzir dayanabildiğin kadar o göğsünü de bacım. Allah yardımcın olsun bilirim yani o ağrıyı maalesef. Birde üstüne çocuk uyumuyor zor. İlk aylar tabi gazı vardır olmasa da huysuzlanır vs. Sen hiç vakit kaybetme beni dinle.