AySofi Güzel anneler biberonları nasıl temizliyosunuz? Nekadar yaptiysam hep bulanik kaliyor e bide saralıyo. Çözüm varmıdır rengi için? Şefaf olmuyo biturli
Mlkko Önce emzik ve biberon temizleyicisiyle yikiyorum sonra sterilizasyon makinesiyle kaynatiyorum. Biberonlarim ilk günkü gibi ama markaya bagli memeleri sarariyor kullandikca kaynattıkça. onları da 6 hafta da 1 değiştirin diyorlar zaten öyle yapıyorum
Deletedmom0099 içine 30 cc su koyup biberon deterjanı damlatıyorum biberon fırçasıyla yukarı aşağı pompalama harekeri yapıyorum iyice köpürene kadar, o köpükten uç kısma da döküp ince uçluyla emziği de temizliyorum sonra kaynatıyorum bu kadar
yademila-48 Biberon temizleyici kullanıyorum ve her hafta kaynatıyırum ayrıca bibeonlar öyle uzun vadede kullanılmamalı zaten en fazla 2 ay da yenilenmeli
YagmurBilek Ben uni baby nin temizliyicisini kullanıyorum hem uygun hem içeriği temiz sıcak suyun içine atıyorum hepsini bir kaba üzerine döküyorum süngerle temizliyorum pırıl pırıl oluyor aşırı memnunum tavsiye ederim 👍