Pekmeziletahin Yaw bendeki bu göbek gitmiyor 3 ay oldu Doğum yapalı bazı bayanlara bakıyorum sanki hiç doğurmamış gibi spor mu yapmam lazım göbek için hangi egzersizi yapmam lazım birde kaç ay sonra başladınız bu arada ben sezeryan Doğum yaptım 😁
SeverusSnape Pekmeziletahin eritmek mi? Hemde sezaryen göbeğini? Bizim kendisiyle ciddiyete doğru giden bi ilişkimiz var 19 aydır. Çok alıştık birbirimize, asla gitmiyor. Bende saldım artık 😄
Gulcan88 Pekmeziletahin spor icin 6 ayı beklemeniz gerekiyor sezeryanda bildigim kadariyla alt karin kaslarini calistracak egzersizler gayet basarili oluyor
elifiii Pekmeziletahin göbeğimin bir kısmı regl oldugum zaman gitti. sonra kilo vermem durdu cunku düzenli hareket edemedim. Bir kısmı kaldı. Sezaryen göbeği gitmez algısı var ama dogru degil. dogru beslenme ve dogru kasları calıstırarak gidebilir. Size tavsiyem instagramda celina.ile.saglikli.yasam adresini takibe alıp videolarını izlemeniz. mekik cekmek yerine cok daha az tekrarlı ama etkili hareketler ögretiyor. mutlaka bakın derim. imkansız değil. 👍🏻
BusragOzer Pekmeziletahin 4 ay 12 günlük bebisimiz bende sezeryan oldum hamile kaldığım kiloya indim ama hafif bir göbek kaldı eski haline dönmesi de zor ya 😂 anayiz biz anaa olsun o kadar da 😂
Pekmeziletahin SeverusSnape valla sorma bende aynı durumdayım 😂 deli oluyorum bazı bayanları görüyorum sanki o çocuğu ona emanet vermişler maşallah sıfır göbek 🤗👏
Pekmeziletahin BusragOzer allah bağışlasın canım bu benim 2. Doğumum anacım çocuk büyüyünce dert ediyon bi kot giy elbise yada göbek altı ah o göbek altı fırtlıyor deli oluyom 😂😂
elmalikurabiye Pekmeziletahin leslie diyet ile verdim ben. Sutum olmadi hic kendiliginden falan gitmedi. 9 aylikken 82 kiloyla basladim. 3 ayda 14kilo verdim. Bunun tek yolu spor ve diyet
yademila-48 Pekmeziletahin bende 3 ay oldu sezercik olalı şükür göbeğim falan kalmadı ben tamamen taktığım korseye bağlıyorum göbek işini çünkü korse takmayan arkadaşım vardı aynı dönem doğum yaptık o önemsememişti korseyi falan hala duruyor göbeği ama ben doğumdan sonra 3. Gün takmıştım 1 ay kadar şükür birşeyim yok gören herkes sen doğum yaptıpına eminmisin diyor
Pekmeziletahin yademila-48 maşallah valla ne güZel ben takmadım anacım tuvalate giderken zor oluyodu tümdü benim korse bide iki çocuk dedim yemişim korseyi çıkardım 😁
znozl Maalesef benimde gitmedi göbiş😊 bebeğim 7 aylık oldu ben doğumdan sonra bebeğimden daha hızlı kilo alıyorum anlamadım ne iştir😊😊
Pekmeziletahin Sevvalsimay yok kuzum zaten beklemiyom bu benim 2. Doğumum da hani dedim hareket vs yapıp eski haline döndüren var mı var ise bize de sevabına fayda sağlasa diye yoksa anacım gitmiyor gitmediği gibi de sinir bozuyor 😂🤭😝
Sevvalsimay Pekmeziletahin spor salonunda hoca bir ablam var . Kesinlikle spor ve beslenmeyle gidiyor diyo 🥰
yademila-48 Pekmeziletahin ohh o zaman ek gıdaya başlayınca sizde rejim ve spora başlamalısınız başka türlüsü mümkün görünmüyor gibi canım