Kızlar iyi geceler. Gece gece aklıma düştü de size de bi sorayım dedim. Bizim burda biyer 8 Mart dünya kadınlar günü kampanyası yaptı. Tüm vücut lazer epilasyon 1500 TL. Giden akrabalarım çok memnun, buz başlıklı lazermis. Sizce fiyatı iyi mi araştırayım mi biras daha? Kampanya bitmeden karar vermek istiyorum. Teşekkür ederim simdiden