Ozlemm-19 Kızlar yardım lütfen bebeğim 1 haftalık oldu göz altlı torbaları şiş şekilde basına böyle bişi gelen varmı
Elifatih25 Ozlemm-19 kontrolunde dokdoruna sorun bence. Ama yenidoganlarda olabiliyo. Bnim bebegimde ilk odemini atinca baska bi bebek gibi olmustu surati
Morfrenk Ozlemm-19 bizimde öyleydi anormal gelmemişti bana başka bir sıkıntı yoktu çünkü hem doğumun yorgunluğu hemde anne karnında suyun içinde yaşıyor oluşu etkili diye düşünmüştüm