Cnprtk 1 yaşa kdr bayıla bayıla içerdi kendi kendine süt bıraktı çok enteresan ne yapmalıyım yaşayan var mı geçici bişimi
Melekturkann Benim kızım da aynı sade bardağa koyup verdim mi içmiyor 21 aylık bende yaptığım mama yemek vs bunların içine sık katmaya çalışıyorum malesef peynirde yemiyor yumurtada küçükken çok yerdi ama şimdi yok😞
Gamzeliimom Cnprtk benim kızım anne sütüyle karışık mama da aldı biberonu sadece küçükken aldı ama şimdi süt içip uyusun diyorum ama yok biberonj ağzına sürmüyor pes ettim artık 🙄
Cnprtk Gamzeliimom yani bazen düşündüm biberon reddi mi diye ama yok kaşıkla içirim dedim yine içmio çok kötü ya milletin çocukları 2 yaşına kdr içiyo anlamadm
Elif-ecre Benim kızım da 16 ay 4 günlük. Yaşından beridir asla mamayı içmiyor. Ne mamalar aldım biberon değiştirdim ama yok. En son dünya para verilip alınan mamalar çöpe gidince bıraktım