gamzeoguz3 prensannesiii14 bütün mamaların kokusu çok kötü ama bebeğiniz sevmemiş olabilir sevmemesi kokusundan değildir başka bir mama deneyin bazı bebekler her mamayı kabul etmiyor
cansuayy prensannesiii14 her bebek her mamayı içmeyebiliyor maalesef kokusuyla alâkalı değil biz 3. Ayda meme reddi yaşadık 1 ayda 200 gram aldığı için doktor günde 1-2 kere mama verebilirsin dedi Aptamil aldık çok şekerli memeyi bıraktırır diye attık onu sma aldık çok güzel içiyor hiçbir sorun yaşamadık bu zamana kadar
Elifatih25 prensannesiii14 denemek icin aldim benim benegimde doymuyodu cabuk acikiyodu diye biraktim. Evolvia kullaniyorum onda doyuyo sukur sma bi kutu denedim yedi ama agliyodu hep acikip
Masumanee Ben kullandım sezeryan doğum başta sütüm gelmemişti şeker tadı yok alışmasın diye onu tercih etmiştim memeyi bırakmasın diye başarılı olmuştu
Busra2834 Ben kullanıyorum hatta aptamil kullanıyordum aksine onun kokusu çok kötüydü ve sürekli kusturuyordu sma ya geçtik ama dediğiniz gibi bir kokusu yok hatta artık bebeğim aptamilde ki gibi kusmuyor
prensannesiii14 Busra2834 bir yudum aldı içmedi bile tiksindi bende biberonun kapağını açıp kokladım ben tiksindim tarihi de geçmemiş
ArasMom_34 Skt baktınız dimi bozuk falan değil genel balık gibi koku diosanız mamanın geneli aynı kokar bizde hipp combiotic içioduk oğlum içmemeye başladı sma optipro severek içiyor
prensannesiii14 ArasMom_34 bana balıktan ziyade ağır metal kokusu gibi bir koku geldi son tüketimi geçmemiş
ArasMom_34 prensannesiii14 bazen skt geçmese bile sıcakta duran mamalarda bozulabiliyor arkadasımın basına gelmiştide ondan sordum direk aklıma o geldi
OzgE_K prensannesiii14 bütün mamalar kötü kokuyor maalesef ben oğluma doğdu doğalı anne sütü mama gidiyorum ve biçok mamayı kullandım en güzeli sma 8 aydır kullanıyorum bi sorun yaşamadık. Diğerlerine göre besleyici.