Kızlar bugün birden bire ilk defa bir gözü sürekli yaşardı böyle kenarına gözyaşı gibi birikiyor su ve rahatsız oluyor ondan belli. Sebebi nedir bilen varmı hangi doktor bakar göz doktoruna mı götürmeliyim yoksa çocuk doktoru ilgilenir mi bu konu ile? Birde akşama doğru burnu akmaya başladı ve şuan rahat nefes alamadığı için rahatsız uyuyamıyor nezle oldu sanırım ne iyi gelir