
Hanımlar bu salıncaklardan kullanıp memnun kalan var mı
Beşikte sallanmayı doğduğundan beri reddediyor bunu kullansam yararı olur mu bebeğim 10 aylık en çokta uyku için istiyorum
Yazın da balkona atarım yemek falan yediririm diye düşünüyorum
Ve elinde olup işi biten satmak isteyenler var mı