Zehrabaysan Maleceğiz bebeğim doğduğundan beri çok gazlı ve kabızlık da ara ara yaşıyoruz biogai kullanıyorum faydasını görmedim ne önerirsiniz.Sadece emziriyorum
Morfrenk Zehrabaysan biogaia bağırsak düzenleyici daha çok kaka için dedi doktorum bana bize yeterli gelmedi yanına nurse harveys de kullanmaya başlayınca kakası düzene girdi gazı da rahatlattı baya. Çift kullanmak iyi oldu yani
Miniknur Bide onu kullaniyoduk iyi diye ama beslenme uzmanimiz o kabiz yapar diyip NBL markasini onerdi
Miniknur Zehrabaysan oyle dedi doktor. Benim bebegim 14-15 gun kaka yapmiyor. Duzeni o sekilde oldu. Direk degistirdi biogaia’yi. Aslinda iyi bir ilac ama her bebege yaramiyor demekki