Mom091 Az önce bende Karacayi araştırdım ve sikayet vara baktım çoğu kişi memnun kalmamış arıza veriyormus,köpüklü yapmıyor, dibine tütüyor, közde tadı vermiyor gibi yorumlar vardı. Bende kararsız kaldım hüp serisi icin yazılmıştı genelde. Şimdi hüps ve mood olanı nasıl bilmem ama birşey almak istediğiniz de bence direk google, markanın şikayet var kısmını açın daha iyi fikir verir yorumlar 😊