Duygusuz 16 günlük bebegim küvözde cıkarken hergün 6 damla d vit verin dediler ama heryerde3 damla yazıyor kızlar siz kac damla veriyorsunuz d vitaminini
Ayca_ogun1 Duygusuz sağlık ocağında verirken 5 damla demistiler ama doktorumuz sağlık ocağının verdiğini önermedi daha ilk günlerde doktorumuzun önerdiğini kullanıyoruz onu 3 damla veriyoruz
DurikoMom Duygusuz bebeğim doğduğundan beri dvit kullanıyorum ilk verdikleri şırınga şeklindeydi içinde başka vitaminlerde vardı onu içerisindeki şırınga kadar verin dediler 2 ay kullandı şuan 6.5 aylık 4 ay boyunca 4 damlaydı 6. Ayına girdiğinde 7 damla vermeye başladım
[silindi] Duygusuz 4 damla veriyorum da belki bebeğinizin d vitamini düşüktür ondan o şekilde demiştir.Tekrsr doktora danışın bence
Pekmeziletahin 3 damla canım 6 damla çok fazla ilk oğlumda da öyle verdim kızım da da aynı veriyorum zaten aile hekimindeki hemşire ayı kilosu fazlalaştıkça kaç damla artıracağını söylüyor