Ela123 Biogaia kullanıyoruz tek başına 3 aydır en iyi arkadaşımız oldu, ne zaman bırakmalıyız bir iki gün vermesem yine gazdan kıvranır diye korkuyorum siz ne zaman bıraktınız gaz damlanızı
Oflu61 Ela123 şans eserim vermeyi unuttum bi sıkıntı çıkmadı. Sonra azalta azalta bıraktım bende. Sizde deneyin 1. 2 gün
xrtalafx Ela123 kızım 5 aylık olana kadar kullandım sabah vermedım gün içinde kontrol etmek ıçın sorun olmayınca vermedım bir daha
BeybininAnasi Ela123 bana doktorum şak diye bıraktırdı 😂 ben de korkuyordum aynı şekilde Sormuştum özellikle
Ipeks_mom Ela123 bebegim 3 ay 7 gunluk sise bitti yenisini almadim. 4 gundur biogaia kullanmiyorum bu zaten bagirsak duzenleyici. Ama sap simplex kullaniyordum birde ona dewam edicem 4 aylik olana kadar
maraslihatun Ela123 4 aylik oldugunda biraktik biz ek gidada ara ara kullandik sonra alisti kendi yapiypt biraz zor oluypr ama ogrendi
Tugcealp Ela123 3.ayina 1 hafta vardı ilacımız bitti o hafta bekleyim dedim nasıl olacak şükür sorun olmadı daha da kullanmadım
Mother_54 Ela123 3 aylıkken bıraktım vermeyi önce giderek damla sayısını azalttım sonra tamamen kestim
Sevim_keles Ela123 100 gününü doldurduk bıraktık bebeklerin coğu 100 gün sürermiş gazı bizimde öyle oldu bıraktık sıkıntı olmadı
Synmannesi 4 ay biagai kullandım çok gazlı kolikti bebeğim son günler iki gün verdim 2 gün vermedim öyle öyle bıraktım birden bırakma