Ruzgarsmummy Neler yaşıyorsunuz ? Bizimkinin gündğz uykuları kuş uykusu gibi. Memeyi emerken ağlayıp çekiliyor bazen hiç almıyor ağlıyor. Alt üst çok gazlı 🤦🏻😢 bu ara kakamız iki günde bir olmaya başladı
Esrayd Ruzgarsmummy sarılalım valla biz de sürekli emmek istiyoruzz kucakta uyuyoruz yerimize konunca uyanıyoruz ağlamalar mızmızlanmalar 🙄🙄🙄
Baltenekem Ruzgarsmummy o günleri hatırlayınca ağlayasım geliyo bütün gün uyumazdı taş çatlasın 10 dakikalık uyku gece 2 3 bazen de 4 te yorgun düşüp uyurdu çok gaz sancısı çekiyodu hep memede kalmak istiyodu ki göğüs ucu yaralarım 2. Aya kadar sürdü ağlaya ağlaya emziriyodum neyse ki yavaş yavaş geçiyo şuanda da 4 ay atağı bitmek üzere
Melfey Benim bebeğimde cok az emmeye basladi :( günde 7-8 kez emiyor ama en fazla 6-7 dakika emiyor o da zor bela tutturuyorum sonra itiyor memeyi birakiyor tutmak istemiyo napicam bilmiyorum gecici bi sürec mi sizce,Siz gunde kac kez emziriyorsunuz?