Omertalhaa sünnetçi bize çişini yaparken sızlamaması için anestol krem verdi, bu krem uyuşturuyor ucunu çok daha az hissediyor yanmasını. Ben dikişleri iyice düşüp iyileşene kadar her alt değiştirdiğimde ucuna sürdüm,toplu iğne başı kadar bıraktım ucuna kremi hiçbir sorun sıkıntı yaşamadım çişini yaparken, hemen de yapmıştı.Doktorunuza bir danışın kremi isterseniz, canı daha fazla yanmasın