Merhaba kızlar tekrar konu açıyorum Doğumdan sonra tırnak batması oldu ayaklarımda Ayaklarım şişti sonra indi ona bağladım sanırım ondan oldu sadece baş parmağımda değil diğerlerindede var ki şuan şişler bugün doktor fucudin adında merhem yazdı daha çok ilerlememiş dedi bunu kullan geçer dedi ama varmı kullanıp memnun kalan bu merhemi ? Lütfen cevap verin tırnak batması yaşayanlar nasıl geçti çok canım yanıyor ayağımı basamıyorum bi yere değsin çok fena acıyor :(