melasya dogumlardan sonra ck artti ve orumcek agi goruntusunden kurtulmak istiyorum.lazer yada kopuk tedavi olan arkadaslarim var ama daha beter oldular bunun baska cozumu yokmu yaz geliyo sort giymek istemiyorum ya 🙄