Arkadaşlar fikir olması açısından neler yapıyorsunuz? Ben yumurta beyazı verdim sıkıntı olmadı.domates ve ceviz vermedim henüz.salçalı yemeklere geçiş yapmadım.bir de ellerine bişey vermekten korkuyorm hepsini atıyorlar ağızlarına.önüne koyunca tek tel güzel yiyorlar ama.sizler neler yaptınız