Oğlum bi yaşında üç dört gün önce ateşlendi geçmeyince doktora gittik. Kulakta iltihap var diyip antibiyotik ve calpol verdi. antibiyotik kusma ve ishal yaptı maalesef. Bişeyle karıştırıp ver dedi ama içim rahat değil .ateşi geçti bu arada . antibiyotiğin zararlariyla ilgili bişey okudum içim rahat etmedi .doktorda hepsini bitir bidaha gel dedi ama içirmek de istemiyorum varmı fikirleriniz ne yapıyım?