Ecem35 Sezeryan oldum 3 aylık oğlum var bu ay ciddi oranla bel ağrım olmaya başladı ne yapmalıyım benim gibi olanlar varmı
Japonprenses Valla normal dogum yaptim hamileyken de sag bacagim ve belim agriyodu dogumda ölüyorum sandim bel agrisindan 7 aylik oldu bebegim hala belimin ağrısı gecmedi evi süpürüp silim 2 gun yerimden kalkamiyorum