Kızlar bebeğim 4.5 aylık 1 aydır mama veriyorum. Ama asla isteyerek yemiyor. Biberon zaten almıyor. Kilosuda düşük ve mamayı telefonumdan sevimli dostları açınca yiyor sadece ne yapmam lazım izletmek istemiyorum ama asla yemiyor. Oyuncaklarını gösteriyorum kendim şarkı söylüyorum ama olmuyor ağzını kitliyor yada ağlıyor